Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York State Education Dept., Albany. Bureau of Secondary Curriculum Development.
TitelBeauty Products and the Consumer.
Quelle(1972), (89 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterConsumer Economics; Consumer Education; Cosmetology; Health; Health Education; Health Facilities
AbstractGRADES OR AGES: High school. SUBJECT MATTER: Consumer education especially as it concerns the consumer's desire for beauty. Included are considerations of cosmetics, health spas, reducing salons, wigs, and jewelry. ORGANIZATION AND PHYSICAL APPEARANCE: The guide is discursively organized through the topics listed above. The physical appearance of each page is three columns; they are labeled "Understandings (Desired),""Suggested Pupil and Teacher Activities," and "Source." OBJECTIVES AND ACTIVITIES: Under the column heading "Suggested Pupil and Teacher Activities" are listed sample teacher questions, random ideas, and possible assignments. INSTRUCTIONAL MATERIALS: Under the column heading "Source" are listed reports, books, and articles, some of them referring specifically to the listed activities and some of them serving as recommended readings. STUDENT ASSESSMENT: No provisions indicated. OPTIONS: The guide is suggestive only. (JA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: