Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWing, Paul
InstitutionWestern Interstate Commission for Higher Education, Boulder, CO. National Center for Higher Education Management Systems.
TitelStatewide Planning for Postsecondary Education: Conceptualization and Analysis of Relevant Information.
Quelle(1972), (59 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdministrator Guides; Decision Making; Educational Administration; Educational Planning; Higher Education; Postsecondary Education; Statewide Planning
AbstractA conceptualization of statewide planning for postsecondary education is proposed in this document that builds on fundamental notions of objectives and decision. Perhaps its principal virtue is that it provides a basis for analyzing and relating both operational problems and organizational issues. Analysis of the problems and decisions that face postsecondary education planners leads to the formulation of lists of relevant information. These lists provide a basis for further detailed discussions of the problems and issues with state-level planners, which can lead ultimately to the design of state-level information systems. They also suggest the kinds of analytical projects that would be relevant to the needs of state-level planners and decisionmakers. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: