Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenGordon, Fannetta (Mitarb.)
InstitutionERIC Clearinghouse on Languages and Linguistics, New York, NY.; Pennsylvania State Dept. of Education, Harrisburg.
TitelAddresses of Embassies, Consulates, and Educational and Information Offices of Interest to Foreign Language Teachers.
Quelle(1973), (29 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCultural Education; Culture Contact; Foreign Culture; Information Sources; International Education; Language Instruction; Modern Languages; Resource Materials; Resources; Second Languages
AbstractThis list of embassies, consulates, and educational and information offices has been compiled for the benefit of teachers of the languages and cultures of peoples of other countries. Section 1 lists each country under the language which is the principal language or one of the official languages of that country. It also contains an alphabetical listing of embassies and consulates of countries where less commonly taught languages are spoken. Section 2 provides a list of additional sources of information on foreign languages and cultures, with annotations describing the specific services available from these organizations. (Author/RL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: