Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLongo, Alexander A.
InstitutionArmy Signal Center and School, Fort Monmouth, NJ.
TitelA Summative Evaluation of Computer Assisted Instruction in U. S. Army Basic Electronics Training. Technical Report.
Quelle(1972), (57 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterComparative Analysis; Computer Assisted Instruction; Computer Oriented Programs; Conventional Instruction; Educational Strategies; Educational Technology; Military Training; Program Evaluation; Programed Instruction; Programed Instructional Materials; Summative Evaluation; Systems Approach
AbstractPresented in this report is an extension of the feasibility and follow-up studies on computer-assisted instruction (CAI) in the U.S. Army's Basic Electronic Training Course. The report is oriented toward demonstrating the viability of CAI coping with a large block (102 hours) of material under real-time training conditions. This evaluation is a comparative analysis of the effectiveness of CAI as a teaching system relative to the conventional mode of instruction. Included in the study are data on student achievement and attitudes toward CAI. (Author)
AnmerkungenNational Technical Information Service, Springfield, Virginia 22151 (AD-749 470; MF $0.95; HC $3.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: