Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKing, Irene A.
InstitutionNational Center for Educational Statistics (DHEW/OE), Washington, DC.
TitelBond Sales for Public School Purposes, 1971-72.
Quelle(1973), (24 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBond Issues; Educational Economics; Educational Finance; Public Schools; Public Support; School Budget Elections; School Construction; School Statistics; State Legislation; Statistical Surveys; Voting
AbstractThis report provides information about the sale of bonds for financing the construction of public elementary and secondary school facilities. It contains a description of the characteristics of primary market bond sales for public elementary and secondary schools during the 1972 fiscal year. The report also provides specific information regarding bond elections for public school purposes; new bond sales; amount of sales; and average net interest cost, with data on rating and term as related to interest cost. Data for this report were taken from reports of sales and elections published in The Daily Bond Buyer. A related document is ED 063 682. (Author)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, U.S. Government Printing Office, Washington, D.C. 20402 ($.40 or $.30 GPO Bookstore)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: