Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZander, Del; und weitere
InstitutionWashington Office of the State Superintendent of Public Instruction, Olympia.
TitelA Math Continuum, Part D.
Quelle(1972), (775 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAchievement; Algorithms; Curriculum; Elementary School Mathematics; Evaluation; Geometry; Instructional Materials; Measurement; Number Concepts; Objectives; Special Education; Testing
AbstractEvaluation sheets and developmental checklists, prepared by three special education departments, are provided to facilitate continuous measurement of student progress in elementary school mathematics. One hundred forty-three objectives are given, and each is followed by a continuum-oriented set of worksheet-type pages on mathematics skills. The sheets were not intended to be used for seatwork or as a replacement for a school's present program in mathematics but to provide a fast means for evaluating each child's progress. No suggestions for diagnosis are included. The objectives cover content in number concepts; all operations with whole numbers, decimals, and fractions; adding and subtracting integers; commutative, associative, and distributive laws; problems in money, time, and units of measurement; and recognition of geometric figures. (DT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: