Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTippett, Glen
InstitutionSaskatchewan NewStart, Inc., Prince Albert.
TitelCommunications--Functional Reading. Learning Individualized for Canadians (LINC).
Quelle(1972), (296 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Adult Programs; Educational Diagnosis; Instructional Materials; Language Arts; Program Content; Student Evaluation; Workbooks; Writing Skills
AbstractA course is presented which is designed for a student functioning as low as grade four level or with gaps in his knowledge at a very low level, to orient student to program and provide experience in learning skills associated with program materials and instructional support facilities within the training center complex. Following the learning skills unit, structural skills needed for writing correct sentences, capitalization, punctuation, word usage and paragraphs are developed as a base for applied writing, which follows in correspondence and media skills. (For related documents, see AC 012 922-924 and AC 012 926.) (Author/NF)
AnmerkungenSaskatchewan NewStart Inc., 1st Ave. & River St. East, P. O. Box 1565, Prince Albert, Saskatchewan, Canada
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: