Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York State Education Dept., Albany. Bureau of School and Cultural Research.
TitelMathematics Objectives, Level 8 [Project SPPED, System for Program and Pupil Evaluation and Development].
Quelle(1972), (164 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAlgebra; Arithmetic; Behavioral Objectives; Curriculum; Evaluation; Geometry; Grade 8; Secondary School Mathematics
AbstractThis is volume five of a series produced by the New York State Education Department. Originally developed by four local school districts, the mathematics objectives and sample items are not intended to be official or comprehensive, but to be an aid to teachers in constructing curricula and in making classroom goals clear and precise. The document presents a series of 281 examples, each of which states an objective and gives a sample item. The objectives are classified into 13 sections: sets; number, numeral, and numeration systems; whole numbers; fractions (positive rationals); decimals; integers; real numbers; ratio, proportion, and percent; measurement; geometry; problem solving/word problems; algebra; and statistics and probability. For related documents in this series, see ED 064 165, ED 064 166, ED 064 167, and SE 014 469. (DT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: