Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBurson, William W.
InstitutionPennsylvania State Dept. of Education, Harrisburg. Bureau of Educational Quality Assessment.
TitelManual for Interpreting School Reports, 1971-72.
Quelle(1971), (71 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterComparative Analysis; Educational Quality; Evaluation Criteria; Measurement Instruments; Norms; Predictive Measurement; Questionnaires; School Statistics; Statistical Analysis; Student Evaluation; Test Interpretation; Test Results; Pennsylvania
AbstractTo assist Pennsylvania school personnel in interpreting the reports resulting from that State's Educational Quality Assessment program, this manual provides information on the goals, dimensions measured, variables measured, and method used. Appendixes provide the school norms for Grade 5 and Grade 11, a Teacher Questionnaire, School Information Form, Percentile Distribution of six indices, Student Distributions for Five School Groups on EQA Instruments (Grades 5 and 11), List of Occupations desired by 11th grade students, and a graph of Normal Curve with Z-Scores and Percentile Equivalents. (For related documents, see TM 001 436, 438, 439. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: