Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHussain, K. M.
InstitutionWestern Interstate Commission for Higher Education, Boulder, CO. National Center for Higher Education Management Systems.
TitelA Resource Requirements Prediction Model (RRPM-1): Guide for the Project Manager.
[Report No.: TR-20
Quelle(1971), (126 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdministration; Administrator Guides; Educational Administration; Higher Education; Institutional Administration; Management Information Systems
AbstractThis report is one in a series written on the Resource Requirements Prediction Model (RRPM-1) developed by the National Center for Higher Education Management Systems (NCHEMS). This particular document is a guide to the project manager, the person responsible for marshaling and coordinating the resources necessary to implement RRPM-1. The Guide has 2 main functions: (1) to provide some details on the type and amount of resources required; and (2) to identify some of the problems of implementation and some approaches to their solution. Hopefully, the reading of this Guide will make future implementations of RRPM-1 more economical and easier to accomplish than otherwise would be the case. (HS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: