Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMeier, Deborah; und weitere
InstitutionCity Univ. of New York, NY.
TitelNotes from City College Advisory Service to Open Corridors.
Quelle(1972), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Communication Problems; Communication Skills; Educational Diagnosis; Elementary Schools; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Open Education; Reading Achievement; Reading Level; Reading Readiness; Reading Tests; Speech Communication; Teaching Methods; Testing Problems
AbstractContents of this booklet include: (1) "What's wrong with reading tests?", Deborah Meier, covering the following areas: the definition of reading, the social context of testing, the trouble with the tests, and how children handle tests; (2) "An English view of evaluation," an excerpt from a longer interview with Kenneth Barker at Froebel Institute in London, conducted a year ago as part of the Ford Foundation/School Council's Anglo-American Primary School Project; (3) "The game of language," Elli Ohringer, a paper concentrating on ways teachers can help children develop their skills and self-confidence in oral communication; and, (4) a book review by Celia Houghton of "Theresa, theater, terrariums," a pamphlet prepared by Jennifer Andreae documenting the New Rochelle School District's effort to implement the open classroom approach. (JM)
AnmerkungenCity College Advisory Service to Open Corridors, Klapper Hall 214, Convent Avenue & 136th St., N.Y., N.Y. 10031 ($0.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: