Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArends, Richard I.; Essig, Don M.
InstitutionEugene School District 4J, OR.
Titel"The Role of the Teaching Assistant in the Unitized, Differentiated Staffing, Elementary School." DSP Progress Report No. 4: Paraprofessionals.
Quelle(1972), (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDifferentiated Staffs; Elementary Schools; Experiential Learning; Experimental Schools; Humanization; Individualized Instruction; Job Development; Organizational Change; Paraprofessional School Personnel; Personnel Selection; Resource Staff; Teacher Aides; Teacher Certification; Teacher Effectiveness; Teacher Employment; Teacher Role; Oregon
AbstractThis report is the fourth in a series describing the background, theory, and progress of the Differentiated Staffing Project in the Eugene, Oregon, School District. This report discusses the effects of the addition of paid paraprofessionals, or Teaching Assistants (TAs), to the unitized, differentiated staffing schools in Eugene. Specifically, it focuses on the rationale for utilizing TAs, the methods used to select them, and the results of the TA's work in the school. The report also includes some recommendations for the district to consider about the future of teaching assistants in the district. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: