Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArends, Richard I.; Essig, Don M.
InstitutionEugene School District 4J, OR.
Titel"Unitized Structure and Differentiated Staffing in the Elementary School." DSP Progress Report No. 1: Structure and Staffing.
Quelle(1972), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCurriculum Development; Decision Making; Differentiated Staffs; Educational Innovation; Educational Programs; Elementary Schools; Experiential Learning; Experimental Schools; Humanization; Leaders; Leadership Training; Models; Open Education; Organization; Organizational Change; Paraprofessional School Personnel; Staff Utilization; Teacher Participation; Teacher Role; Team Teaching; Oregon
AbstractThis report is the first in a series describing the background, theory, and progress of the Differentiated Staffing Project in the Eugene, Oregon, School District. This particular report reviews the history of the project and outlines the organizational structure that has emerged and developed in the experimental elementary schools. A number of questions both practical and theoretical pertaining to the unitized elementary school and differentiated staffing are discussed. The report also includes the rationale for further study of organizational innovations and pinpoints some of the implications for patrons, students, and educators in Eugene School District 4J, should it be decided to continue experimentation and implementation of this organizational structure and staffing pattern. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: