Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionSecondary School Mathematics Curriculum Improvement Study, New York, NY.
TitelUnified Modern Mathematics, Course 3, Teachers Commentary.
Quelle(1970), (351 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCourse Descriptions; Curriculum Guides; Instruction; Instructional Materials; Mathematics; Secondary School Mathematics; Teaching Guides
AbstractThis commentary is to be used with "Unified Modern Mathematics, Course III." Statements of specific purposes and goals of each section of every chapter of Course III are included in the "Commentary." Also included are suggestions for teaching concepts presented in each section; time estimates for each section; suggested instructional aids for presenting various concepts; references for further study; and chapter examinations which constitute a comprehensive test for each chapter. [Not available in hardcopy due to marginal legibility of original document.] (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: