Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFogel, Yvonne (Hrsg.); Ryals, Ruth (Hrsg.)
InstitutionPittsburgh Public Schools, PA.
TitelESEA Title I Projects Evaluation Report, 1968--Volume I.
Quelle(1968), (449 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDevelopmental Reading; Educational Programs; Elementary Education; Federal Programs; Kindergarten; Library Technicians; Preschool Education; Program Descriptions; Program Evaluation; Public Schools; School Community Relationship; School Counselors; Secondary Education; Standard Spoken Usage; Transitional Programs; Pennsylvania; Pennsylvania (Pittsburgh)
AbstractThis volume is the third annual report of Title I activities in Pittsburgh public schools and follows the format of a previously developed evaluation model. Included are 10 reports, each of which is introduced by a summary statement and followed by several appendixes with additional information. The individual reports evaluated the following component programs: (1) community utilization; (2) developmental reading; (3) elementary school counselors; (4) kindergarten; (5) library aide; (6) preprimary; (7) school social work; (8) secondary counselors; (9) standard speech development; and (10) transition room. For an abstract of Volume II of this evaluation report see UD 007 961. (NH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: