Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWinters, Joseph S.
InstitutionNew York State Education Dept., Albany. Bureau of Occupational Education Research.
TitelCareer Programs in Two-Year Colleges.
Quelle(1969), (79 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAllied Health Occupations Education; Business Education; Career Guidance; College Curriculum; College Programs; Community Colleges; Directories; Educational Counseling; Educational Opportunities; Postsecondary Education; Technical Education; Technical Institutes; Two Year Colleges; New Jersey; New York
AbstractInformation obtained from the 2-year colleges of New York and New Jersey is presented in this directory. Career curriculums in 140 areas are offered by the 66 institutions. In the institutional directory, information includes cost, financial aid, and career curriculums offered. In the second section, colleges are classified by the occupational areas of business, health and services, and technologies. A map showing the approximate location of each institution is included in the document. This is a revision of ED 021 980. (DM)
AnmerkungenBureau of Occupational Education Research, New York State Education Department, Washington Avenue, Albany, New York 12224
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: