Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMarin, Martin
InstitutionNew York Univ., NY.
TitelA Comparison of the Performance of High School Physics Students Using Closely Directed Experiments with that of Students Using Open Ended Experiments.
Quelle(1968), (66 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterDoctoral Dissertations; Induction; Inquiry; Instruction; Physics; Secondary School Science
AbstractCompared were the effects of open-ended experiments and closely directed laboratory experiments in high school physics on concept comprehension, laboratory performance, and achievement in problem solving. Test instruments for evaluating concept comprehension and problem solving were constructed from relevant items in the New York Regents Physics examination, while the instrument for comparing laboratory skill was a performance test with individual tasks of varying complexity. No significant statistical differences were obtained on any of these tests. (GR)
AnmerkungenUniversity Microfilms, 300 North Zeeb Road, Ann Arbor, Michigan 48106 (Order No. 68-11799, Microfilm $3.00, Xerography $3.80).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: