Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFoley, Alice L.
InstitutionBrighton Schools, Rochester, NY. District 1.
TitelImpact of Elementary Foreign Languages on Secondary Program. Final Report.
Quelle(1962), (50 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterArticulation (Education); Audiolingual Methods; Audiolingual Skills; Comparative Analysis; Course Objectives; Curriculum Evaluation; Curriculum Research; Data Analysis; FLES; French; Language Instruction; Language Learning Levels; Language Proficiency; Language Programs; Language Research; Language Tests; Second Language Programs; Secondary Schools; Spanish; Tables (Data)
AbstractA 3-year study of the effect of 3 years of audiolingually oriented FLES instruction on student achievement in French and Spanish classes in grades 7-12 is described. Samples of the language proficiency tests used as research instruments for grades 7 and 9 are reproduced in the extensive appendixes, along with the objectives of the FLES program. Data for grades 7, 9, 11, and 12 are analyzed, and implications are drawn. (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: