Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFRIED, GLORIA E.
TitelDIFFERENTIATING OBJECTIVES AND BEHAVIORS IN A CITY-WIDE CURRICULUM GUIDE IN READING.
Quelle(1967), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBasic Skills; Behavior Patterns; Content Area Reading; Curriculum; Curriculum Guides; Developmental Reading; Enrichment Activities; Grade Charts; Guidelines; Learning Motivation; Program Evaluation; Reading Instruction; Remedial Reading; New Jersey
AbstractTHE GOALS AND PATTERNS OF THE READING CURRICULUM FOR KINDERGARTEN TO GRADE 12 IN TRENTON, NEW JERSEY, ARE PRESENTED IN A RESOURCE BOOK WHICH INCLUDES DESCRIPTIVE STATEMENTS OF LEARNER CHARACTERISTICS AND CHARTS TO BE READ HORIZONTALLY FOR SKILLS AT EACH DEVELOPMENTAL LEVEL AND VERTICALLY FOR SKILLS PROGRESSING FROM KINDERGARTEN THROUGH GRADE 12. SOME OF THE TOPICS DISCUSSED ARE THE ROLE OF THE COORDINATOR FOR DEVELOPMENTAL AND CORRECTIVE READING, INSERVICE TRAINING, THE DIFFERENTIATION OF LEARNING BEHAVIORS FOR CONTINUOUS INSTRUCTION, AND THE CONTINUAL EVALUATION OF TEACHING TECHNIQUES AND RELATED PUPIL BEHAVIORS. THIS PAPER WAS PRESENTED AT THE INTERNATIONAL READING ASSOCIATION CONFERENCE (SEATTLE, MAY 4-6, 1967). (MC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: