Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHOWE, ELLIOT C.; und weitere
InstitutionUtah State Board of Education, Salt Lake City.
TitelFOREIGN LANGUAGES IN THE ELEMENTARY SCHOOLS OF UTAH. PRELIMINARY EDITION.
Quelle(1966), (56 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArticulation (Education); FLES; French; German; Instructional Materials; Program Evaluation; Program Guides; Second Language Programs; Spanish; Teaching Methods; Utah
AbstractTHE UTAH DEPARTMENT OF EDUCATION HAS PREPARED THIS CURRICULUM GUIDE FOR FOREIGN LANGUAGE STUDY IN ELEMENTARY SCHOOLS (FLES) FOR THE BENEFIT OF THOSE DISTRICTS WISHING TO INITIATE SUCH A PROGRAM. THE MAIN BODY OF THIS BULLETIN IS DIVIDED INTO TWO SECTIONS, THE FIRST DISCUSSING FLES MERITS, DRAWBACKS, AND OBJECTIVES, AND CURRICULUM PLANNING, STRESSING ARTICULATION AND CONTINUITY. THE SECOND PART, ON METHODS AND TECHNIQUES FOR TEACHING FLES, DETAILS SPECIFICALLY LESSON PLANS, DIALOG, PATTERN PRACTICE, READING, WRITING, MATERIALS, AND ACHIEVEMENT EVALUATION. A DIRECTORY OF SOURCES FOR SUPPLEMENTARY MATERIALS ACCOMPANIES THE SUGGESTED DIFFERENT TECHNIQUES TEACHERS MIGHT USE FOR STIMULATING LANGUAGE LEARNING. THE TWO SECTIONS OF THE BIBLIOGRAPHY DEAL WITH FLES PROGRAMS IN UTAH, AND MATERIAL RELATIVE TO FLES METHODS AND TECHNIQUES. (SS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: