Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inVITO, LAWRENCE
InstitutionCollier County Board of Public Instruction, Naples, FL.
TitelTHE TEACHING OF ENGLISH TO NON-ENGLISH-SPEAKING MIGRANTS.
Quelle, (35 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEnglish (Second Language); Instructional Materials; Language Patterns; Migrant Children; Migrant Education; Non English Speaking; Phonology; Spanish; Teaching Guides; Textbooks; Verbal Communication
AbstractTHIS PROVISIONAL GUIDE FOR TEACHING ENGLISH TO NON-ENGLISH SPEAKING MIGRANTS PRESENTS THE USUAL ENGLISH LINGUISTIC PROBLEMS OF SPANISH-SPEAKING LEARNERS--CONSONANT SOUND PROBLEMS, VOWEL SOUND PROBLEMS, CONSONANT CLUSTER PROBLEMS, LANGUAGE RHYTHM PROBLEMS, AND INTONATION PROBLEMS. AIDS TO SPANISH USAGE AND PRONUNCIATION, INCLUDING VOWEL SOUNDS, CONSONANTS, SYLLABLE STRESS AND DIVISION, AND DIPHTHONGS, ARE DISCUSSED, AND TEACHING MATERIALS AND TEACHER GUIDELINES ARE RECOMMENDED. INCLUDED ARE ENGLISH-SPANISH COMPARISONS FOR NAMES OF CHILDREN, FAMILIAR CLASSROOM EXPRESSIONS, AND FORMAL EXPRESSIONS USED WITH ADULTS. BOOKS I AND II OF FRIES AMERICAN ENGLISH SERIES IN IDENTIFICATION OF PATTERNS ARE OUTLINED. A SHORT BIBLIOGRAPHY IS INCLUDED. (RB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: