Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBLYTH, JOHN W.; und weitere
InstitutionTougaloo Coll., MS.; Diebold Group, Inc., New York, NY.
TitelBASIC LITERACY READING, UNIT 1, LESSON 4.
Quelle(1964), (172 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Adult Literacy; Beginning Reading; Illiteracy; Individual Instruction; Programed Instruction; Programed Instructional Materials; Reading Instruction; Teaching Methods; New York; New York (New York)
AbstractLESSON 4 BEGINS THE INTRODUCTION OF QUESTIONS AND ANSWERS. THE HELPER BEGINS BY ASKING A QUESTION. THE STUDENT RESPONDS BY READING THE SENTENCE INTRODUCED IN THE LAST LESSON. NEXT, THE QUESTIONS ARE READ BY THE STUDENT. PUNCTUATION IS INTRODUCED--QUESTION MARKS DENOTING QUESTIONS AND PERIODS INDICATING ANSWERS. THEN THE STUDENT IS ASKED TO READ A QUESTION AND CHOOSE FROM TWO ANSWERS. QUESTIONS BECOME MORE COMPLEX WITH THE INTRODUCTION OF "OR.""THIN" IS INTRODUCED WITHOUT A PICTURE CUE. IT IS DISCOVERED FROM THE ASSOCIATION WITH ITS OPPOSITE. DISCOVERY OF INDIVIDUAL LETTERS IS BEGUN AND THE STUDENT REALIZES THAT THE SAME LETTER IS USED IN DIFFERENT WORDS.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: