Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Fitzgerald, Jason C.; Schpakow, Michelle L. |
---|---|
Titel | Mapping the way from teacher preparation to edTPA completion. A guide for secondary education candidates. |
Quelle | New Brunswick: Rutgers University Press (2021)
PDF als Volltext |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie |
ISBN | 9781978821996 (electronic bk.); 9781978821989; 9781978821972 |
Schlagwörter | Portfolios in education; United States; Employment portfolios; Student teachers; Rating of; High school teachers; Certification; Training of Education; Portfolio analysis; Portfolio assessment; Portfolio judgement; Bildung; Erziehung; Portfolioanalyse; Portfoliobeurteilung; USA; Lehramtsstudent; Lehramtsstudentin; Referendar; Referendarin; Rating method; Rating-Verfahren; High school; High schools; Teacher; Teachers; Oberschule; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Abschlusszeugnis; Zertifizierung; Training; Ausbildung |
Erfasst von | EBSCOhost |
Update | 2021/3/07 |