Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Souers, Kristin; Hall, Peter A. |
---|---|
Titel | Relationship, responsibility, and regulation. Trauma-invested practices for fostering resilient learners. |
Quelle | Alexandria, Va.: ASCD (2019)
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie |
ISBN | 9781416626879 (electronic bk.); 9781416626855 |
Schlagwörter | Children with mental disabilities; Education; Psychic trauma in children; Post-traumatic stress disorder in children; Teacher-student relationships; Behavior modification Child; Children; Mental disorders; Mental disabilities; Kind; Kinder; Geisteskrankheit; Bildung; Erziehung; Trauma; Psychology; Trauma (Psy); Psychologie; Post Traumatic Stress Disorder; Posttraumatisches Stresssyndrom; Teacher; Teachers; Student; Students; Relationship; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Schüler; Schülerin; Studentin; Wechselbeziehung; Verbindung; Behaviour modification; Verhaltensänderung |
Erfasst von | EBSCOhost |
Update | 2019/2/04 |