Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/Urheber | Swersky, Liz |
---|---|
Titel | Developing Skills for Successful Learning. |
Quelle | Aus: urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-79243; qucosa:1659; Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 328 - 333. (2012)
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Sammelwerksbeitrag |
Schlagwörter | Anfangsjahre; verbesserte Schülerleistung; Edupeg-Projekt in Südafrika; Ausdauer; Gedächtnisleistung; soziale Kompetenz; Selbstvertrauen; Selbstwertgefühl; kognitive Fähigkeiten; visuelle Wahrnehmung; intuitives Wissen des Kindes; kreatives Denken; genaues schriftliche Arbeiten; fließend sprechen; Wortschatz; geschriebene Sprache; Geschichten erzählen; Muttersprache; Denkvermögen; Techniken zur Problemlösung; Problemlösungsstrategien; Entscheidungsfindung; Erweitern des Bewusstseins der Mathematik in seiner Beziehung zum Menschen; Konzentration und Denkfähigkeit fördern; Selbstvertrauen stärken; Disziplinprobleme vermindern; Tempo und Inhalt des Unterrichts; der am langsamsten lernende Schüler; praktische Erfahrungen; Ängste und Gefühle der Unfähigkeit abbauen; aktiveres Engagement im Unterricht; more effective teaching methods; actively and creatively engaged in learning; improved quality of teaching; early years; improved pupil performance; Edupeg; perseverance; memory skills; social skills; self-confidence; self-esteem; cognitive skills; visual perception; numeracy; life skills; child''s intuitive knowledge; creative thought; accurate written work; fluency of language; vocabulary; written language; story-telling; mother tongue; thinking skills; problem solving techniques; problem solving strategies; decision making; expanding the awareness of mathematics in it''s relationship to human beings; promotes concentration and thinking skills; promotes self-reliance; discipline problems diminish; pace and content of the lesson; the slowest learner; practical experiences; reducing anxiety and feelings of inadequacy; positive learning experiences; more actively engaged in teaching |
Erfasst von | BASE - Bielefeld Academic Search Engine |