Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKorhonen, Anne-Maria; Ruhalahti, Sanna; Lakkala, Minna; Veermans, Marjana
TitelVocational Student Teachers' Self-Reported Experiences in Creating ePortfolios.
QuelleIn: International journal for research in vocational education and training, 7 (2020) 3, S. 278-301Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2); PDF als Volltext kostenfreie Datei (3)  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
Sprachedeutsch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2197-8646
DOI10.13152/IJRVET.7.3.2
URNurn:nbn:de:0111-pedocs-212313
SchlagwörterBildung; Bildung; Digitalisierung; Digitalisierung
AbstractContext: The context of this study is vocational teacher education and the participants are vocational student teachers studying part-time in a blended learning setting. They represent several disciplines of vocational education and training. The vocational teacher studies take one year and are 60 credits. The study relates to the discussion of vocational education and training and teachers' competencies which they are transferring to their students by sharing their knowledge of their subject area and working practices. This study is an exploration of one of these working practices making competences visible in a digital format.
Erfasst vonInformations- und Dokumentationszentrum IDES, Bern
Update2021/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International journal for research in vocational education and training" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: