Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Thi Hong Thu Nguyen; Lefebvre, Pierre |
---|---|
Titel | Assessing developing countries students' achievements in international educational testing by socio-economic status across regions, areas, and gender. A case of Vietnam Participating in PISA 2012 and 2015. |
Quelle | In: International journal of education economics and development, 14 (2023) 2, S. 143-172Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1759-5681 |
DOI | 10.1504/IJEED.2023.129872 |
Schlagwörter | Gender; Lernerfolg; Region; Mathematische Kompetenz; Naturwissenschaftliche Kompetenz; Sozioökonomische Lage; PISA (Programme for International Student Assessment) |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2024/1 |