Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBikmaz, Fatma
Sonst. PersonenMizikaci, Fatma (Mitarb.)
TitelCurriculum, teachers and technology in the Turkish and international contexts.
QuelleNewcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publishing (2022), xii, 453 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Diagramme
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-5275-8761-8; 978-1-5275-8762-5
SchlagwörterBildungsforschung; Lehrerbildung; Lernen; Curriculum; Curriculumentwicklung; Curriculumplanung; Computerunterstützter Unterricht; Digitalisierung; Türkei
AbstractThis volume addresses problems and emerging trends in curriculum and technology, and discusses educational matters at the intersection of national and international challenges. It takes the reader on a journey considering issues in curriculum research and practice and developments in teacher education and technology. The book also shows that curriculum as an applied discipline has direct and indirect influences not only on schooling, but also on uncertainties of society, vulnerable groups and global changes. It will be of great interest to curriculum scholars, educators and practitioners, especially when distance education and remote teaching are on the agenda of all education systems throughout the world.
Erfasst vonLeibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig
Update2024/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: