Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKillick, David; Foster, Monika
TitelLearner relationships in global higher education.
A critical pedagogy for a multicultural world.
QuelleLondon: Routledge (2021), vii, 274 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheInternationalization in higher education
BeigabenDiagramme
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-0-367-27112-1; 978-0-367-27114-5; 978-0-429-29487-7
DOI10.4324/9780429294877
SchlagwörterKritische Pädagogik; Soziale Bedingung; Interkulturelles Lernen; Multikulturelle Erziehung; Globalisierung; Hochschule; Student
Abstract"Providing the academic community with a robust and highly practical insight into the importance of implementing relationship building into the learning environment and experiences of all students, this practical volume explores intercultural learning in the university. By revealing practice which can facilitate critical connections between diverse students, their learning, curriculum, each other, and their communities, Learner Relationships in Global Higher Education integrates academic and student perspectives on relationship development into academic practice. Drawing upon case studies and examples of good practice from across the globe, this book illustrates how practitioners in diverse contexts are designing student experiences to advance learner relationships. In the changing contexts of global higher education this book is a valuable took for higher education researchers and practitioners at all stages of their career"--.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2024/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: