Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Bonner, Fred A. (Hrsg.); Banda, Rosa M. (Hrsg.); Smith, Stella Luciana (Hrsg.); Marbley, Aretha Faye (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Square pegs and round holes. Alternative approaches to diverse college student development theory. First edition. |
Quelle | Sterling, Va.: Stylus Publishing (2021), xiii, 416 S. |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 1-62036-771-8; 1-62036-772-6; 978-1-62036-771-1; 978-1-62036-772-8; 978-1-62036-773-5; 978-1-62036-774-2 |
Schlagwörter | Persönlichkeitsentwicklung; Schulleistung; Interkulturalität; Interkulturelle Bildung; Multikulturelle Erziehung; Aufsatzsammlung; Vielfalt; Student |
Abstract | "Developing alternative student development frameworks and models, this groundbreaking book provides student affairs practitioners, as well as faculty, with illuminating perspectives and viable approaches for understanding the development of today's diverse student populations, and for building the foundation for their academic success and self-authorship"--. |
Erfasst von | Universitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin |
Update | 2024/1 |