Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAdams, Donnie
TitelE-Learning.
Global Perspectives, Challenges and Educational Implications.
QuelleNew York: Nova Science Publishers, Incorporated (2022), 161 S.Verfügbarkeit 
ReiheEducation in a Competitive and Globalizing World Ser
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-68507-604-7
SchlagwörterPädagogik; Pandemie; Digitalisierung; Naturwissenschaftliche Bildung; Kollaboration; Globalisierung; Hochschulbildung; E-Learning; Tool
AbstractContent: Intro -- Contents -- Preface -- Acknowledgments -- Chapter 1 -- E-Learning and Cross-Border Higher Education: Post-Pandemic Potentials and Challenges -- Abstract -- 1. Introduction -- 2. The Rise of Cross-Border Higher Education -- 3. The Roles of E-Learning in Cross-Border Higher Education -- 4. Post-Pandemic Challenges -- 5. Post-Pandemic Potentials -- Conclusion -- References -- Chapter 2 -- Perspectives on Creative Pedagogy and E-Learning in Science Education -- Abstract -- 1. Introduction -- 2. Purpose -- 3. The Overall View of Science Education in Malaysia -- 4. The Progress of E-Learning in Malaysia -- 5. Creative Pedagogies -- 6. Methods -- 7. Discussion -- 7.1. Pedagogical Environment -- 7.2. Pedagogical Strategies -- 7.3. Pedagogical Interactions -- 7.4 Pedagogical Tools -- Conclusion -- Acknowledgments -- References -- Chapter 3 -- Developing a Framework for Online Collaborative Learning Tools in the Attitude Domain: A Fuzzy Delphi Method -- Abstract -- 1. Introduction -- 2. Literature Review -- 2.1. Social Constructivism -- 2.2. Online Collaborative Learning and Tools in Higher Education -- 2.3. Gagne Taxonomy of Learning Outcomes -- 2.4. Merrill's First Principles of Instruction -- 3. Research Design -- 3.1. Participants -- 3.2. The Fuzzy Delphi Method (FDM) Instrument -- 3.3. Data Analysis -- 3.4. Discussion and Findings -- 3.4.1. Instructional Strategies for Developing the Attitude Domain -- 3.4.2 Collaborative Learning Tools for Developing the Attitude Domain -- 3.4.3. Assessment Approaches for Developing the Attitude Domain -- 3.5. Framework for Developing the Attitude Domain -- Conclusion -- References -- Chapter 4 -- The Interactive Digital Storytelling Assignment in Online Teaching and Learning -- Abstract -- 1. Introduction -- 2. Digital Storytelling as an Instructional Tool -- 2.1. Benefits of Digital Storytelling.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2023/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: