Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Wenxia, Liang |
---|---|
Titel | Teaching weak forms. |
Quelle | In: English teaching forum, 41 (2003) 2, S. 32-35 |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0425-0656; 1559-663X |
Schlagwörter | Empirische Forschung; Methodik; Unterrichtsstunde; Ausspracheschulung; Ausspracheschwierigkeit; Fremdsprachenunterricht; Englischunterricht |
Abstract | The failure to teach weak forms makes it difficult for Chinese students to speak English comprehensibly and to comprehend the speech of native and other fluent speakers of English. The article aims to build teachers' awareness of the importance of teaching weak forms and suggests some practical ways to do so, regardless of what native language students speak. (Verlag, adapt.). |
Erfasst von | Informationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg |
Update | 2023/1 |