Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenXiong, Tao (Hrsg.); Feng, Dezheng (Hrsg.); Hu, Guangwei (Hrsg.)
TitelCultural knowledge and values in English language teaching materials.
(Multimodal) representations and stakeholders.
QuelleSingapore: Springer (2022), viii, 181 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationZusammenfassung
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-981-19-1934-3; 978-981-19-1935-0; 9789811919343; 9789811919367; 9789811919374
DOI10.1007/978-981-19-1935-0
SchlagwörterChina; Curriculum; Englischunterricht; Schulbuch; Uruguay; Wert; Stakeholder; Curriculum; Schulbuch; Englischunterricht; Stakeholder; Wert; China; Uruguay
AbstractThis book provides a contextualized and balanced look into the timely topic of values in English Language Teaching (ELT) materials with a primary focus on the Chinese context. It features three distinct conceptual and methodological perspectives, namely, perceptions of stakeholders such as material writers, teachers and students, multimodal construction of values, and textual representation of values. It is a valuable resource for those interested in the social, cultural, moral, and ideological dimensions of English education in general, and in the textual and multimodal construction of values in language teaching materials in particular.
Erfasst vonLeibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig
Update2023/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: