Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Jacob, Camille; Gardelle, Linda |
---|---|
Titel | National identities and the curriculum: socio-cultural legacies and contemporary questions. |
Quelle | Aus: Gardelle, Linda (Hrsg.); Jacob, Camille (Hrsg.): Schools and national identities in french-speaking Africa. Political choices, means of transmission and appropriation. Milton: Taylor & Francis Group (2020) S. 1-19
PDF als Volltext |
Reihe | Perspectives on Education in Africa Series |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-367-25662-3; 978-0-367-63467-4; 978-0-429-28894-4; 978-1-000-28166-8 |
DOI | 10.4324/9780429288944 |
Schlagwörter | Afrika; Curriculum; Nation; Nationenbildung; Politische Einstellung; Curriculum; Nation; Nationenbildung; Politische Einstellung; Afrika |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2023/1 |