Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTagg, John
TitelThe instruction myth.
Why higher education is hard to change, and how to change it.
QuelleNew Brunswick, NJ: Rutgers University Press (2019), viii, 330 S.Verfügbarkeit 
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1978804458; 978-1-9788-0445-6
SchlagwörterBildungsziel; Bildungsreform; Innovation; Universität; Hochschule; USA; Bildungsreform; College; Hochschulbildung; Hochschulplanung; College; Hochschulbildung; Universität; Hochschulplanung; Hochschule; Innovation; USA
AbstractContents: Where are we and how did we get here? -- The chronic crisis -- How did it get this way? -- Why is change so hard? -- The status quo bias -- How the status quo bias defends itself in organizations -- The design of colleges and the myths of quality -- Framing the faculty role : graduate school, departments, and the price of change -- The myth of unity and the paradox of effort -- Faculty expertise and the myth of teacher professionalism -- Trial run : changing the college, the case of the degree qualifications profile -- Learning to change, changing to learn -- Seeds of change -- How do people learn to change? -- Diffusing innovation by making peer groups -- Promoting innovation through scholarly teaching -- Information flow and feedback : the teaching inventory and portfolio -- Information flow and feedback : the outcomes transcript and portfolio -- Changing the faculty endowment -- Creating a market for education -- Levers for change : a new accountability.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: