Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | De Bie, Alise; Marquis, Elizabeth; Cook-Sather, Alison; Luqueño, Leslie Patricia |
---|---|
Titel | Promoting equity and justice through pedagogical partnership. First edition. |
Quelle | Sterling, Va.: Stylus Publishing, LLC. (2021), xiv, 149 S. |
Reihe | Engaged learning and teaching |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-64267-208-4; 978-1-64267-209-1; 9781642672107 |
Schlagwörter | Kritische Pädagogik; Soziale Benachteiligung; Gleichstellung; Kooperation; Student; Verwaltung; Hochschulverwaltung; Kritische Pädagogik; Curriculumplanung; Gleichstellung; Hochschulbildung; Soziale Gerechtigkeit; Lerngemeinschaft; Curriculumplanung; Soziale Gerechtigkeit; Hochschulbildung; Hochschulverwaltung; Hochschullehre; Kooperation; Verwaltung; Student |
Abstract | "This book contributes to the literature on pedagogical partnership and equity in education by integrating theory, synthesizing research, and providing concrete examples of the ways partnership can contribute to more equitable educational systems"--. |
Erfasst von | Universitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin |
Update | 2022/3 |