Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Marcus-Quinn, Ann (Hrsg.); Hourigan, Tríona (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Handbook for online learning contexts: digital, mobile and open. Policy and practice. |
Quelle | Cham, Switzerland: Springer (2021), xxiii, 366 S. |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-3-030-67348-2 |
Schlagwörter | Fallstudie; Digitale Medien; Medieneinsatz; Mediennutzung; Mobile Computing; Grundschule; Offene Erziehung; Sekundarschule; Sekundarbereich; Lehrer; Lernen; Lernumgebung; Offener Unterricht; Open Educational Resources; Schulbuch; Unterricht; Bilingualer Unterricht; Hochschulbildung; Universität; Tablet PC; Tool; Australien; China; Dänemark; Griechenland; Iran; Madrid; Norwegen |
Abstract | This book addresses the gap in the literature concerned with global case studies of successful Digital, Mobile and Open Education. The book shares experiences from international teaching and learning projects at all levels of Education, and provides advice for future policy and investment in digital teaching and learning and Open Education projects. It also provides an expectation on the future capacity and sustainability of Open Education. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2022/3 |