Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenLansiquot, Reneta D. (Hrsg.)
TitelInterdisciplinary Team Teaching.
A Collaborative Study of High-Impact Practices. 1st ed. 2020.
QuelleCham: Springer International Publishing (2020), XXIII, 154 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen 7; farbige Illustrationen 5
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-3-030-56301-1; 978-3-030-56302-8; 978-3-030-56303-5
DOI10.1007/978-3-030-56302-8
SchlagwörterBildung; Erziehung; Arbeitslehre; Berufsausbildung; Bildung; Erziehung; Unterricht; Berufsbildung; Ausbildung; Hochschulbildung; Unterricht; Arbeitslehre; Ausbildung; Berufsausbildung; Berufsbildung; Hochschulbildung; Hochschulsystem
AbstractThis book explores the community of practice at New York City College of Technology engaged in interdisciplinary team teaching. Professors report on their high-impact practices when they combine the assets of different disciplines. Chapters feature examples of the innovative curriculum resulting from a true interdisciplinary system, including place-based learning. The book also discusses questions of validity and measuring the influence of high-impact practice within interdisciplinary co-teaching. Contents: 1. The Art and Science of Interdisciplinary Connections: A Look at Dental and Dental Hygiene Education -- 2. Demystifying the Kitchen: A Collaborative Interdisciplinary Study of Science in the Kitchen -- 3. Place-Based Learning as a High-Impact Educational Practice -- 4. Learning Places: Place-Based Learning in an Interdisciplinary Approach to Undergraduate Research -- 5. Using Monuments to Teach About Racism, Colonialism, and Sexism -- 6. Deconstructing the Heritage of Imperialism Toward Life-Long Learning: High-Impact Practices That Further Student Self-Actualization and Social Justice Analyses -- 7. A Psychologist's Perspective for Coordinating Interdisciplinary Courses.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: