Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShort, Angela
TitelCanaries in the Coalmine and Universal Design for Learning.
Assuring the Quality of the Teaching and Learning Experience of International Students.
QuelleIn: Internationalisation of higher education, 7 (2019) 1, S. 83-93Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2199-5125
SchlagwörterIrland; Student; Studium; Ausland; Studium; Hochschullehre; Student; Ausland; Irland
AbstractStudent populations in English-speaking higher education institutions are now more culturally diverse than ever, driven in part by the growth in international students on campuses but also by patterns of mass migration. This coupled with the trend in Europe and globally towards mass participation in higher education, has increased attention on the quality of the teaching that students receive. The diversity in the classroom naturally affects how teachers work and consequently how students learn. What is required is that institutions encourage and support staff to engage in voluntary, ongoing professional development to become more inclusive and culturally responsive teachers. A successful model of teacher professional development from the author's institute is presented. (HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2019/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Internationalisation of higher education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: