Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Hancke, Gerhard (Hrsg.); Spaniol, Marc (Hrsg.); Osathanunkul, Kitisak (Hrsg.); Unankard, Sayan (Hrsg.); Klamma, Ralf (Hrsg.) |
---|---|
Institution | ICWL (17. : 2018 : Chiang Mai) |
Titel | Advances in web-based learning - ICWL 2018. 17th International Conference, Chiang Mai, Thailand, August 22-24, 2018. Proceedings. |
Quelle | Cham: Springer (2018), XII, 153 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Lecture notes in computer science. 11007 |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-3-319-96564-2; 978-3-319-96565-9 |
DOI | 10.1007/978-3-319-96565-9 |
Schlagwörter | Bildung; Spielerisches Lernen; Fallstudie; Verhalten; Test; Künstliche Intelligenz; Mediennutzung; Kooperatives Lernen; Lernen; Benutzeroberfläche; Informatik; Erfahrungsbericht; Konferenzschrift; Internet; Internationale Konferenz; Informationssystem; Thailand |
Abstract | This book constitutes the proceedings of the 17th International Conference on Web-Based Learning, ICWL 2018, held in Chiang Mai, Thailand, in August 2018.The 11 revised full papers presented together with 4 short papers were carefully reviewed and selected from 37 submissions. The papers are organized in topical sections on learning assessment and behavior; case studies; augmented reality and collaborative learning; game-based learning; and learning content management and experience sharing. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2019/3 |