Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Lytras, Miltiadis D. (Hrsg.); Ordonez De Pablos, Patricia (Hrsg.); Avison, David (Hrsg.); Sipior, Janice (Hrsg.); Jin, Qun (Hrsg.); Leal, Walter (Hrsg.); Uden, Lorna (Hrsg.); Thomas, Michael (Hrsg.); Cervai, Sara (Hrsg.); Horner, David (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Technology enhanced learning. Quality of teaching and educational reform. First international conference, tech-education 2010, Athens, Greece, May 19-21, 2010. Proceedings. Gefälligkeitsübersetzung: Technisch unterstütztes Lernen. Qualität der Lehre und Bildungsreform. Erste internationale Konferenz, Athen, Griechenland, 19-21. Mai 2010. Proceedings. |
Quelle | Berlin: Springer (2010), XXVII, 697 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Communications in computer and information science. 73 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-3-642-13165-3 |
DOI | 10.1007/978-3-642-13166-0 |
Schlagwörter | Vergleichende Erziehungswissenschaft; Erziehungswesen; Lernen; Computerunterstützter Unterricht; Soziale Software; Technologie; Management; Nachhaltige Entwicklung; Hochschule; E-Learning; Lebenslanges Lernen; Internationaler Vergleich; 21. Jahrhundert; Konferenz; Konferenzschrift; Netzwerk; Qualität; Strategie; Theorie-Praxis-Beziehung; Virtualisierung; Internet |
Abstract | "The CCIS series is devoted to the publication of proceedings of computer science conferences. Its aim is to efficiently disseminate original research results in informatics in printed and electronic form. While the focus is on publication of peer-reviewed full papers presenting mature work, inciusion of reviewed short papers and abstracts reporting on work in progress is welcome, too. Besides globally relevant meetings with internationally representative program committees guaranteeing a strict peer-reviewing and paper selection process, conferences run by societies or of high regional or national relevance are considered for publication as well. The topical scope of CCIS spans the entire spectrum of informatics ranging from foundational topics in the theory of computing to information and communications science and technology and a broad variety of interdisciplinary application fields." (author's abstract). |
Erfasst von | GESIS - Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften, Mannheim |
Update | 2012/1 |