Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Sabharwal, Nidhi S.; Malish, C. M. |
---|---|
Titel | Student Diversity and Challenges of Inclusion in Higher Education in India. |
Quelle | In: International higher education, (2017) 91, S. 25-27Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1084-0613; 2372-4501 |
DOI | 10.6017/ihe.2017.91.10136 |
Schlagwörter | Diskriminierung; Soziale Klasse; Vielfalt; Indien |
Abstract | With an enrollment of 34 million students and a gross enrollment ratio passing 24 percent in 2016, India is in a stage of massification. This article addresses challenges surrounding the issue of growing student diversity on higher education campuses. (HoF/text adopted). |
Erfasst von | Institut für Hochschulforschung (HoF) an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg |
Update | 2018/2 |