Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZhu, Chang; u.a.
TitelReforms and collaborations in Europe-China doctoral education.
QuelleIn: European Journal of Higher Education, 7 (2017) 3, S. 219-226Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
Sprachedeutsch
Dokumenttyponline; gedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2156-8235; 2156-8243
DOI10.1080/21568235.2017.1290857
SchlagwörterChina; Europa; Hochschulreform; Hochschulbildung; Bilaterale Zusammenarbeit; Hochschulbildung; Doktorandenprogramm; Hochschulreform; China; Europa
AbstractThis special issue focuses on the reforms and collaborations in Europe-China doctoral education. The articles in this special issue provide an insightful picture of the recent reforms in doctoral education in China and EU countries. Next to the structural reforms in Europe and China, the special issue papers have also specifically focused on EU-China cooperation in doctoral education, such as the current cooperation models, quality assurance in joint programmes and student experiences. In additions to an introduction of seven papers included in the special issue, the introduction provides necessary background information concerning Europe-China doctoral education as well as a reflection on the general issues, challenges and their implications. (HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2018/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "European Journal of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: