Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Shavinina, Larisa V. (Hrsg.) |
---|---|
Titel | The Routledge international handbook of innovation education. |
Quelle | London: Routledge Taylor & Francis Group (2017), xxix, 632 S. |
Reihe | The Routledge international handbook series |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-0-415-82185-8 |
Schlagwörter | Bildung; Bildungsforschung; Hochbegabung; Kreativität; Problemlösen; Bildungspolitik; Förderung; Eltern; Kind; Schule; Lehrer; Informelles Lernen; Lerntheorie; Begabtenförderung; Genie; Schulbuch; Biologieunterricht; Virtuelle Realität; Mathematikunterricht; Mathematische Kompetenz; Ingenieurwissenschaft; Naturwissenschaftliche Kompetenz; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Technikunterricht; Unternehmer; Sozialwissenschaften; E-Learning; Handbuch; Innovation; Konzeption; Leistungsmessung; Jugendlicher |
Abstract | The overall goal of the handbook is to address the question of how to develop innovators in general and how to develop the innovative potential of today's young people with exceptional talents in science, technology, engineering, and maths (STEM) disciplines in particular. Today many governments around the world are interested in the development of STEM innovators. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2018/1 |