Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Swertz, Christian; Schmölz, Alexander; Barberi, Alessandro; Forstner, Alexandra |
---|---|
Titel | Organized Teaching and Learning Processes. |
Quelle | Aus: Fuchs, Kevin (Hrsg.); Henning, Peter A. (Hrsg.): Computer-Driven Instructional Design with INTUITEL. An intelligent tutoring interface for technology-enhanced learnging. Delft: River Publishers (2017) S. 5-15
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 87-93519-51-6; 978-87-93519-51-0 |
URN | urn:nbn:de:0111-pedocs-145454 |
Schlagwörter | Bildung; Lernprozess; Technologieunterstütztes Lernen; Tutorensystem; E-Learning |
Abstract | This chapter introduces the educational background of the INTUITEL concept. ... Basic structural elements of organized teaching and learning processes and an interpretation of these elements for teaching and learning are laid out. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2017/4 |