Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGrisham-Brown, Jennifer; Hemmeter, Mary Louise; Pretti-Frontczak, Kristie
TitelBlended practices for teaching young children in inclusive settings.
Second Edition.
QuelleBaltimore, Md.: Paul H. Brookes Publishing Co. (2017), xvii, 357 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-59857-668-9
SchlagwörterFrühe Kindheit; Frühpädagogik; Sonderpädagogik
Abstract"As more and more early childhood settings implement inclusive practices, teachers need to blend special and general education techniques to help all children learn. They'll find out how with the new edition of this bestselling text, which combines today's best practices for teaching young children with and without disabilities into one comprehensive approach. Ideal for current and future early childhood educators working with children from ages 2 to 5, this comprehensive text provides explicit guidance on developing a successful curriculum framework, working effectively with families and other team members, tailoring instruction to each child's individual needs, and embedding learning opportunities that address all children's goals. Teachers will learn from the field's most current research, and they'll get a full continuum of strategies for teaching young children with diverse abilities. Practical information on authentic assessment and data-driven decision-making is also woven throughout the book."
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2017/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: