Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Schulz, Marc |
---|---|
Titel | The empiricisation of "Bildung" in early childhood. Ethnographical-praxeological perspectives on the (trans)locality and corporeality of education. |
Quelle | Aus: Bollig, Sabine (Hrsg.); Honig, Michael-Sebastian (Hrsg.); Neumann, Sascha (Hrsg.); Seele, Claudia (Hrsg.): MultiPluriTrans in educational ethnography. Approaching the multimodality, plurality and translocality of educational realities. Bielefeld: transcript (2015) S. 279-296
PDF als Volltext |
Reihe | Pedagogy |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 3-8376-2772-1; 978-3-8376-2772-5; 978-3-8394-2772-9 |
DOI | 10.14361/9783839427729 |
Schlagwörter | Bildung; Bildungsforschung; Frühe Kindheit; Ethnografie; Bildung; Bildungsforschung; Elementarbereich; Praxeologie; Elementarbereich; Praxeologie; Körperlichkeit |
Erfasst von | Externer Selbsteintrag |
Update | 2016/4 |