Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMeskill, Carla; Anthony, Natasha
TitelManaging synchronous polyfocality in new media/new learning: Online language educators' instructional strategies.
QuelleIn: System : an international journal of educational technology and applied linguistics, (2014) 42, S. 177-188Verfügbarkeit 
BeigabenAnhang; Abbildungen 3
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0346-251X
SchlagwörterDidaktik; Methodik; Russischunterricht; Fernunterricht; Internet
AbstractAs more formal academic coursework moves online, especially to synchronous, multimodal sessions, the issue of directing and ensuring learner attention becomes particularly problematic. Polyfocalilty - individual and group attention distributed between and among information and communication sources and their varying modalities - becomes particularly challenging for online language education. This study set out to determine what instructional strategies online instructors are employing during their live conferencing sessions to meet such challenges. Seven online Russian language educators were interviewed concerning their practices. These instructors report instructional strategies that are addressed in the context of new media and new learning practice. (Verlag).
Erfasst vonInformationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg
Update2022/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "System : an international journal of educational technology and applied linguistics" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: