Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSlee, Peter; Taylor, David
TitelEnsuring a world class international student experience at the University of Huddersfield, UK.
QuelleIn: Internationalisation of higher education, 2 (2014) 1, S. 63-80Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2199-5125
SchlagwörterLehre; Mobilität; Studium; Akademischer Austausch; Hochschule; Student; Wissenschaftler; Ausland; Großbritannien
AbstractThe University of Huddersfield embarked on a new Corporate Strategy at about the same time as the government were planning significant changes to higher education in the UK. A key element of this new University Corporate Strategy was internationalisation of the institution and significant growth in the international student body. This paper details how the University of Huddersfield used independently conducted student sur-veys to ensure that it continually improved its services to ensure a first class international student experience throughout a period of sustained growth and significant changes to the UK higher education landscape. The strategies employed enabled the University of Huddersfield to top the International Student Barometer (ISB) and provide the best all-round international student experience in the UK and the world in Summer 2011. (HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2015/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Internationalisation of higher education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: