Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnapiosyan, Arevik
TitelCan the establishment of an MA programme in Armenia have a greater impact on education quality.
Than the entire quality quality assurance system?
QuelleIn: Journal of the European higher education area, 4 (2014) 3, S. 23-46Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2192-0109
SchlagwörterLehre; Mobilität; Studium; Akademischer Austausch; Master-Studiengang; Akademischer Grad; Bachelor-Studiengang; Hochschulsystem; Student; Wissenschaftler; Armenien; Ausland; Europa
AbstractThis article presents a selection of the main findings of the "Mapping mobility windows in European higher education (MOWIN)" project and of the ensuing publication "Mobility windows. From concept to practice". Dedicated to the concept of mobility windows, the project and the publication aimed to bring much needed clarity in the European-level discourse around this topic. The paper presents the definition of mobility, the 4-types typology, and looks into the practical implementation of mobility windows. Last but not least it presents 5 main recommendations, put forward for the attention of institutional, national and European decision-makers. (HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2015/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the European higher education area" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: